Δωρεάν Ασκήσεις

5 Δωρεάν Ασκήσεις Μεγέθυνσης Πέους

επιμηκυνση πεους με ασκησειςΣτις επόμενες σελίδες θα μάθετε πέντε βασικές ασκήσεις πέους που αποτελούν τη βάση ενός προγράμματος μεγέθυνσης για αρχάριους. Θα βρείτε επίσης ένα αρχικό πρόγραμμα προπόνησης στο τέλος αυτού του οδηγού, ώστε να μπορέσετε να κάνετε πράξη τις ασκήσεις που μόλις μάθατε.

Αυτή η βασική επισκόπηση θα σας δώσει μια ιδέα για το τι συνεπάγεται η άσκηση πέους και θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε εάν αυτή η μέθοδος μεγέθυνσης πέους είναι η κατάλληλη επιλογή για εσάς.

Αυτός ο δωρεάν οδηγός άσκησης πέους δεν αναλύει με λεπτομέρεια όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Αντ’ αυτού, σκοπός του είναι να σας δώσει μια ιδέα σχετικά με το αντικείμενο.

Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να κάνετε είναι να επενδύσετε €50 – €100 ευρώ σε ένα πρόγραμμα άσκησης υψηλής έντασης, μόνο και μόνο για να ανακαλύψω ότι δεν είχατε το κίνητρο για να το τηρήσετε. Γιατί είναι αλήθεια ότι απαιτεί σκληρή δουλειά και πολλοί άνδρες απλά δεν έχουν το επίπεδο δέσμευσης που απαιτείται για να πετύχουν.

Αλλά αν αισθάνεστε άνετα εκτελώντας τις βασικές ασκήσεις πέους που αναλύονται εδώ, θα ξέρετε ότι αξίζει να επενδύσετε το χρόνο και τα χρήματά σας σε ένα προχωρημένο πρόγραμμα που θα σας παρέχει όλες τις τεχνικές και τις σταδιακά δομημένες ρουτίνες προπόνησης που θα χρειαστείτε ώστε να προκαλέσετε τη μέγιστη δυνατή και σταθερή αύξηση πέους.

Τέτοια προγράμματα πραγματικά παράγουν σημαντικές βελτιώσεις, τόσο στο μήκος όσο και στην περίμετρο του πέους, εφόσον τα εφαρμόσετε έξυπνα και με συνέπεια για 3-6 μήνες.

Αν προχωρήσετε στην προσπάθεια αυτή, μπορείτε να περιμένετε ένα κέρδος της τάξεως περίπου 1½ με 2½ ίντσες (3.81 με 6.35 cm) σε μήκος στύσης και 1 έως 2 ίντσες (2.54 με 5.08 cm) σε περίμετρο στύσης. Φυσικά, κάποιοι άνδρες επιτυγχάνουν ελαφρώς λιγότερα, ενώ άλλοι επιτυγχάνουν λίγο περισσότερα, αλλά οι στόχοι αυτοί παραμένουν ρεαλιστικοί και επιτεύξιμοι.

Parlez-vous français?

Τελικά όμως, όπως ανέφερα και παραπάνω, τα κέρδη που επιτυγχάνονται εξαρτώνται εξ ολοκλήρου από το επίπεδο της δέσμευσής σας.

Το σημαντικότερο σχετικά με τη μέθοδο αυτή είναι ότι είναι οικονομική – ακόμα και με τους καλύτερους εμπορικούς οδηγούς, ουσιαστικά αγοράζετε μόνο πληροφορίες.

Το μειονέκτημα βέβαια είναι ότι εσείς είστε που πρέπει να εφαρμόσετε τις πληροφορίες αυτές και είναι πολύ εύκολο να υποτιμήσετε το χρόνο και την προσπάθεια που απαιτούνται για τη μεγέθυνση του πέους σας μέσω χειροκίνητων ασκήσεων.

Εσείς θα πρέπει να μάθετε τις ιδιομορφίες των ασκήσεων που εκτελείτε, εσείς θα πρέπει να δεσμευτείτε σε τακτικές συνεδρίες, εσείς θα πρέπει να βρείτε το χρόνο, το κίνητρο και την ησυχία για να ακολουθήσετε το στόχο σας μέχρι τέλους (και πιστέψτε με, η ησυχία μπορεί να είναι πιο δύσκολο να βρεθεί από ότι νομίζετε – ιδιαίτερα όταν τραβάτε και έλκετε το πέος σας για 30 λεπτά την ημέρα).

Υπό αυτή την έννοια, η χρήση ενός καλού προγράμματος άσκησης για τη μεγέθυνσης του πέους σας είναι ακριβώς όπως ένα καλό πρόγραμμα εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας: Σας παρέχονται όλοι οι πόροι που χρειάζεστε για να πετύχετε, αλλά το αν θα πετύχετε ή όχι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από εσάς.

Χρησιμοποιήστε λοιπόν αυτόν το δωρεάν οδηγό για να δείτε αν η άσκηση πέους είναι η σωστή γλώσσα μεγέθυνσης για σας.

Συνιστώμενο Προϊόν

Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για τους οποίους αυτός ο δωρεάν οδηγός δεν προχωράει πέρα από τα βασικά:

Εάν ανέλυα λεπτομερώς περισσότερα από τα βασικά, θα μπαίνατε στον πειρασμό να ξεκινήσετε κατευθείαν με τις ασκήσεις υψηλότερης έντασης – το γνωρίζω γιατί είναι ένα λάθος που έκανα κι εγώ και μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό – ο οποίος μπορεί να αφήσει το πουλί σας κουλό σαν παραβρασμένο λουκάνικο Φρανκφούρτης για εβδομάδες, αν δεν είστε προσεκτικοί.

Όντως, οι προχωρημένες τεχνικές που δεν αναφέρονται σε αυτό τον οδηγό είναι αυτές που θα οδηγήσουν στην μέγιστη ανάπτυξη, αλλά χρειάζονται μερικές εβδομάδες άσκησης χαμηλότερης έντασης προτού το πέος σας είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις τους.

Αν και θα βρείτε όλες τις ασκήσεις που περιγράφονται σε αυτόν τον δωρεάν οδηγό στα επαγγελματικά προγράμματα άσκησης πέους για «αρχάριους μέχρι προχωρημένους» που σας συνιστώ, εμείς ενισχύουμε τη σημασία του να μην τρέχεις προτού περπατήσεις, αναλύοντας εδώ μόνο τα βασικά.

Δεύτερον, οι πιο προχωρημένες ασκήσεις στις οποίες θα περάσετε πρέπει να πραγματοποιηθούν σωστά για να είναι αποτελεσματικές και ασφαλείς. Για να τις μάθετε, θα πρέπει να συμβουλευτείτε ένα επαγγελματικά καταρτισμένο οδηγό που παρέχει υψηλής ποιότητας παρουσιάσεις βίντεο και οδηγίες έτσι ώστε να γνωρίζετε ακριβώς πως να τις εφαρμόσετε.

Για τους ίδιους λόγους ασφαλείας εγώ δεν θα συνιστούσα την αναζήτηση αυτών των τεχνικών υψηλής έντασης στο διαδίκτυο. Πολλές δωρεάν ιστοσελίδες (ακόμα και εκείνες με βίντεο) δεν παρέχουν ακριβείς και ασφαλείς περιγραφές. Εάν πρόκειται να πάρετε την άσκηση πέους στα σοβαρά, είναι πολύ καλύτερο να μάθετε τις τεχνικές αυτές από ένα αξιόπιστο πρόγραμμα που έχει αναπτυχθεί από επαγγελματίες – θα σας παρακαλούσα να μην θέσετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.

Τέλος -και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό– τα επαγγελματικά ανεπτυγμένα προγράμματα άσκησης πέους που σας συνιστώ σας δείχνουν πότε και πώς να αυξήσετε την ένταση των προπονήσεών σας, παρέχοντας προοδευτικά αυξανόμενες ρουτίνες. Αυτές σας δείχνουν πώς να «διαταράσσετε» το πέος σας, ωθώντας το σε ανάπτυξη, ώστε να επιτευχθεί το μέγιστο κέρδος στον ελάχιστο δυνατό χρόνο. Προφανώς και δεν μπορώ να αναπαράγω σε αυτήν την ιστοσελίδα ραφιναρισμένες ρουτίνες προπόνησης που έχουν χρειαστεί χρόνια έρευνας και ανάπτυξης προκειμένου να τελειοποιηθούν – αυτές παραμένουν ιδιοκτησία των δημιουργών τους.

Δώστε επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην ιατρική αποποίηση ευθύνης πριν συνεχίσετε να διαβάζετε.

Μπορείτε να διαβάσετε εδώ αξιολογήσεις των οδηγών μεγέθυνσης πέους που σας συστήνω.

Ξεκινώντας

Πριν χρησιμοποιήσετε τις δωρεάν ασκήσεις πέους, υπάρχουν μερικά σημαντικά σημεία που θα πρέπει να έχετε κατά νου.

Πρώτον, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει εις βάθος κάθε άσκηση πριν την εκτελέσετε. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να επωφεληθείτε πλήρως, εξασφαλίζοντας παράλληλα την ασφάλειά σας. Αν είστε οπτικός τύπος, θα επωφεληθείτε σαφώς από τη χρήση ενός από τα επαγγελματικά προγράμματα άσκησης πέους που σας συστήνω, καθώς παρέχουν υψηλής ποιότητας βίντεο, ακριβείς οδηγίες και εικόνες της κάθε άσκησης από όλες τις οπτικές γωνίες.

Δεύτερον, να είστε έτοιμοι να δαπανήσετε χρόνο μαθαίνοντας πώς να εκτελείτε σωστά τις ασκήσεις αυτές. Μπορεί να πάρει μια-δυο εβδομάδες για να πάρετε το κολάι. Στην αρχή μπορεί να θεωρήσετε ότι δεν νιώθετε καλά με μια συγκεκριμένη άσκηση ή δεν βλέπετε κάποιο όφελος. Προσπεράστε αυτό το εμπόδιο – όπως κάθε είδος άσκησης, χρειάζεται χρόνο τόσο για να προσαρμοστεί το σώμα σας όσο και για να μπορέσετε να μάθετε πώς να εφαρμόζετε την άσκηση σωστά.

Το πιο σημαντικό, τηρήστε την προπόνηση για αρχάριους όπως αυτή περιγράφεται. Μην μπείτε στον πειρασμό να εκτελέσετε περισσότερες επαναλήψεις, να περάσετε περισσότερο χρόνο με μια άσκηση, ή να αυξήσετε τη συχνότητα των προπονήσεων σας. Η ρουτίνα για αρχάριους που περιγράφεται εδώ είναι ειδικά σχεδιασμένη για να σας εξοικειώσει με τα νέα φορτία άσκησης στα οποία θα υποβληθεί το πέος σας. Κάνοντας περισσότερα από τον αναφερόμενο φόρτο εργασίας , είναι πιθανόν να οδηγηθείτε σε υπερβολική άσκηση, η οποία, όπως και σε κάθε άλλη μορφή άσκησης, θα οδηγήσει σε περιορισμένη ή και μηδενική πρόοδο.

Θυμηθείτε, αυτή είναι προπόνηση για αρχάριους– το επίκεντρό σας σε αυτό το στάδιο είναι να προετοιμάσετε καλά το πέος σας για τις ασκήσεις υψηλότερης έντασης.

Με την σωστή εφαρμογή όσων μάθετε εδώ, σας εγγυώμαι ότι θα έχετε σαφές προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Όταν στη συνέχεια ξεκινήσετε το πρόγραμμα υψηλής έντασης, θα είστε σε θέση να μεταβείτε κατευθείαν στις πιο προχωρημένες ασκήσεις και ρουτίνες που θα σας δώσουν σημαντικές και μόνιμες αυξήσεις στο μέγεθος του πέους σας σε χρόνο μηδέν.

Καλή επιτυχία στις προσπάθειές σας, σας εύχομαι ότι καλύτερο. Θυμηθείτε ότι οι ασκήσεις μεγέθυνσης πέους όντως δουλεύουν, προσεγγίστε τες λοιπόν με μια θετική και επικεντρωμένη διάθεση.

Πρώτη Άσκηση

Πρώτη Άσκηση – Η Άσκηση Προθέρμανσης 

Δωρεάν Ασκήσεις

Δωρεάν Ασκήσεις
Άσκηση Προθέρμανσης
Ασκήσεις Διατάσεων Πέους
Βασική Άσκηση Διατάσεως
Άσκηση Jelq
Βασικό Jelq
Άσκηση Οριζόντιας Κίνησης
Ασκήσεις του Μυ PC
Δωρεάν Ασκήσεις με Λίγα Λόγια
Ρουτίνα Προπόνησης Αρχαρίων