Στρείδια για αύξηση της Λίμπιντο

Τροφές για να ενισχύσετε την Λίμπιντο και την Στύση

Οι άνθρωποι αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη σεξουαλική τους εμπειρία εδώ και χιλιάδες χρόνια, προσπαθώντας να ανακαλύψουν τις καλύτερες τροφές για το σεξ.

Οι επιστήμονες έχουν συνδέσει διάφορες τροφές που βοηθούν την στύση ή αυξάνουν την λίμπιντο. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε ποιες τροφές πρέπει να τρώτε για να αυξήσετε τη λίμπιντο, να βελτιώσετε την αντοχή και να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ζωή.

Τροφές για την κυκλοφορία και την αντοχή

Η διατήρηση του κυκλοφορικού συστήματος σε καλή κατάσταση είναι απαραίτητο για μπορείτε να έχετε καλή σεξουαλική υγεία. Η καλύτερη κυκλοφορία μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη σεξουαλική ανταπόκριση σε άνδρες και γυναίκες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη στυτική ανταπόκριση. Η καρδιακή υγεία είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την αντοχή.

Με άλλα λόγια, θα πρέπει να ξέρετε πως ότι είναι καλό για την καρδιά, είναι καλό και για τη σεξουαλική ζωή σας. Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συστήνει μια διατροφή που περιλαμβάνει:

  • ένα ευρύ φάσμα φρούτων και λαχανικών
  • δημητριακά ολικής αλέσεως και άφθονες φυτικές ίνες
  • υγιεινά έλαια, όπως το ελαιόλαδο και το ηλιέλαιο
  • θαλασσινά, ξηρούς καρπούς και όσπρια

Οι έρευνες δείχνουν ότι η τήρηση αυτής της υγιεινής για την καρδιά διατροφής μπορεί να βελτιώσει ορισμένες πτυχές της σεξουαλικής υγείας.

Ερευνητές που μελέτησαν τη Μεσογειακή Διατροφή, η οποία ακολουθεί παρόμοιες γραμμές με αυτή της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, διαπίστωσαν ότι τα άτομα με μεταβολικό σύνδρομο που ακολουθούσαν τη δίαιτα είχαν λιγότερα προβλήματα με στυτική δυσλειτουργία, γνωστή και ως ΣΔ.

Επίσης, πολλές από τις τροφές που περιλαμβάνονται σε μια υγιεινή για την καρδιά διατροφή, όπως το αβοκάντο, τα σπαράγγια, οι ξηροί καρποί, τα θαλασσινά και τα φρούτα, έχουν συσχετισμούς με καλύτερο σεξ τόσο στην παραδοσιακή ιατρική όσο και στην επιστημονική έρευνα.

Για παράδειγμα, στα Nahuatl τη γλώσσα που χρησιμοποιούσαν κάποτε οι Αζτέκοι, ο όρος για τα αβοκάντο ήταν ο ίδιος με τον όρο για τους όρχεις.

Επίσης, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν αβοκάντο είχαν μειωμένο κίνδυνο μεταβολικού συνδρόμου, το οποίο αποτελεί παράγοντα κινδύνου για ΣΔ.

Οι άνδρες με μεταβολικό σύνδρομο έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες από τους άνδρες χωρίς αυτό να εμφανίσουν ΣΔ, οπότε η προσθήκη υγιεινών λιπαρών, όπως αυτά που περιέχονται στα αβοκάντο, σε μια ποικίλη διατροφή σίγουρα θα βοηθήσει.

Τρόφιμα για την ενίσχυση της λίμπιντο

Οι τροφές που μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βελτιώσουν τη λίμπιντό τους ονομάζονται συνήθως αφροδισιακές τροφές, από την Αφροδίτη, την αρχαία Ελληνίδα θεά του έρωτα.

Τα στρείδια είναι από τα πιο διάσημα αφροδισιακά σε όλο τον κόσμο. Τα αποτελέσματά τους μπορεί να οφείλονται στην πλούσια περιεκτικότητά τους σε ψευδάργυρο.

Ο ψευδάργυρος είναι ένα μέταλλο που το σώμα χρειάζεται καθημερινά για πολλές ζωτικές λειτουργίες, όπως ο μεταβολισμός των κυττάρων, η αντοχή και η ρύθμιση των επιπέδων τεστοστερόνης. Η τεστοστερόνη είναι η πιο σημαντική ανδρική σεξουαλική ορμόνη.

Μια παλαιότερη μελέτη έχει δείξει ότι ο ψευδάργυρος μπορεί να είναι χρήσιμος για τη θεραπεία της ΣΔ σε άτομα με χρόνια νεφρική νόσο.

Τα στρείδια έχουν περισσότερο ψευδάργυρο από οποιοδήποτε άλλο τρόφιμο ανά μερίδα. Μερικά παραδείγματα άλλων τροφίμων που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο είναι τα εξής:

  • αστακός
  • κόκκινο κρέας
  • εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού
  • κουκουνάρια

Ωστόσο, η σεξουαλική επιθυμία είναι πολύπλοκη και έχει να κάνει με πολλούς περισσότερους παράγοντες από τη διατροφή, συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων του ατόμου, των επιπέδων άγχους και των προσωπικών προτιμήσεων.

Είναι φυσικό οι άνθρωποι να βιώνουν σκαμπανεβάσματα στο ενδιαφέρον τους για το σεξ. Πολλοί εναλλακτικοί επαγγελματίες υγείας υποστηρίζουν ότι η διατροφή μπορεί να βοηθήσει.

Αν και χρειάζονται περισσότερες επιστημονικές έρευνες, τα παρακάτω τρόφιμα είναι πιθανά ενισχυτικά της λίμπιντο:

Διαβάστε Επίσης : Αύξηση Ανδρικής Επιθυμίας

Τρόφιμα που βοηθούν στη διατήρηση της στύσης

Όταν ένα άτομο δυσκολεύεται να αποκτήσει και να διατηρήσει μια στύση, οι γιατροί το αναφέρουν ως ΣΔ. Σύμφωνα με την Ουρολογική εταιρεία, η ΣΔ επηρεάζει έως και 30 εκατομμύρια άνδρες στην Ευρώπη.

Η κατανόηση των σωματικών, νοητικών και συναισθηματικών παραγόντων που συμβάλλουν στην ΣΔ μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να επιλέξουν μια διατροφή που προάγει το καλύτερο σεξ.

Οι παράγοντες που συμβάλλουν στην ED περιλαμβάνουν:

  • προβλήματα με τη ροή του αίματος στο πέος και την παραμονή του στο πέος
  • βλάβη στα νευρικά κέντρα του πέους
  • παρενέργειες φαρμάκων, ακτινοβολίας και άλλων ιατρικών θεραπειών
  • κατάθλιψη, άγχος και στρες

Η αντιμετώπιση της υποκείμενης αιτίας είναι ο καλύτερος τρόπος για τη θεραπεία της ΣΔ. Αλλά ένα άλλο πράγμα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι είναι να τρώνε περισσότερα φρούτα.

Σε μια μελέτη, οι ερευνητές συνέδεσαν την υψηλότερη πρόσληψη φρούτων με μείωση του κινδύνου ΣΔ κατά 14 τοις εκατό. Η περιεκτικότητα σε φλαβονοειδή πολλών φρούτων μπορεί να είναι υπεύθυνη για αυτή τη βελτίωση.

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φλαβονοειδή περιλαμβάνουν:

  • εσπεριδοειδή
  • σταφύλια
  • μήλα
  • καυτερές πιπεριές
  • προϊόντα κακάο
  • κόκκινο κρασί
  • τσάι (πράσινο, λευκό και μαύρο)

Έρευνα σε ζωικό μοντέλο έχει επίσης δείξει ότι το καρπούζι μπορεί να είναι αποτελεσματικό κατά της ΣΔ. Η περιεκτικότητα του πεπονιού στο αμινοξύ l-κιτρουλίνη μπορεί να εξηγήσει αυτή τη θετική δράση.

Επίσης, το μονοξείδιο του αζώτου μπορεί να είναι ευεργετικό για την πρόληψη της ED αυξάνοντας τη ροή του αίματος και την αγγειοδιαστολή.

Τα παντζάρια περιέχουν επίσης νιτρικά άλατα, τα οποία μετατρέπονται σε μονοξείδιο του αζώτου και μπορεί να είναι ευεργετικά για τη ροή του αίματος.

Συμπέρασμα

Πολλοί άνθρωποι βελτιώνουν τη διατροφή τους για να αυξήσουν τη σεξουαλική τους επιθυμία, να βελτιώσουν την ικανότητά τους να κάνουν σεξ και να αυξήσουν την ευχαρίστηση που παίρνουν από το σεξ.

Ενώ οι έρευνες δείχνουν πιθανές συνδέσεις μεταξύ συγκεκριμένων τροφίμων και καλύτερου σεξ, όσοι αναζητούν τα καλύτερα τρόφιμα για το σεξ θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι τρώνε μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή.

 

Μενού