Τα 20 τρόφιμα για να αποφύγετε τη στυτική δυσλειτουργία

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο και την πιθανότητα η διατροφή σας να επηρεάζει τη σεξουαλική σας υγεία.
Θα μιλήσουμε επίσης για τις διάφορες αιτίες της στυτικής δυσλειτουργίας και για το τι μπορεί να σας θέσει σε κίνδυνο να αναπτύξετε αυτή την κατάσταση.

Η στυτική δυσλειτουργία προκαλείται από πολλούς παράγοντες. Η διατροφή σας μπορεί σίγουρα να είναι ένας από αυτούς, αλλά πρέπει να ληφθούν υπόψη και άλλα πράγματα.

Τέλος, θα εξετάσουμε λεπτομερώς τις καλύτερες τροφές για τη στυτική δυσλειτουργία και γιατί είναι καλές για εσάς.

Πως θα καταλάβετε ότι έχετε στυτική δυσλειτουργία

Πολλοί νέοι άνδρες παραβλέπουν σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα να αναπτύξουν στυτική δυσλειτουργία καθώς μεγαλώνουν. Είναι σοκαριστικό το ότι πολλοί άνδρες δεν γνωρίζουν καν τι είναι η στυτική δυσλειτουργία μέχρι να την αναπτύξουν. Έτσι, πρώτα και κύρια, για κάθε άνδρα που διαβάζει αυτό το άρθρο, θα πρέπει να γνωρίζει ότι η στυτική δυσλειτουργία, που συνήθως αναφέρεται απλά ως ΣΔ, είναι μια πολύ συχνή σεξουαλική πάθηση.

Η ΣΔ χαρακτηρίζεται ως η αδυναμία επίτευξης ή διατήρησης μιας άκαμπτης στύσης. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι πόσο συχνή είναι αυτή η κατάσταση. Υπολογίζεται ότι το 50% όλων των ανδρών άνω των 40 ετών πάσχουν από κάποια μορφή στυτικής δυσλειτουργίας. Και η πιθανότητα να την αναπτύξετε αυξάνεται όσο μεγαλώνετε.

Το χειρότερο είναι ότι η ΣΔ μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες στον τρόπο που αντιλαμβάνεστε τον εαυτό σας ως άνδρα, στην αυτοεκτίμησή σας, στις διαπροσωπικές σας σχέσεις και φυσικά στη σεξουαλική σας ζωή.

Οι άνδρες πρέπει να γνωρίζουν τις αιτίες της ΣΔ, τα προειδοποιητικά σημάδια της και την καταπολέμηση της. Αλλά, για να μπορέσετε να αποτρέψετε αυτή την ιατρική κατάσταση, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ποιες είναι οι αιτίες.

Αιτίες της στυτικής δυσλειτουργίας

Δυστυχώς, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να οδηγήσουν σε στυτική δυσλειτουργία. Η κοινή εξήγηση είναι ότι προκαλείται από καθαρά σωματικές ανωμαλίες. Αλλά όπως θα δείτε στην παρακάτω λίστα, το πρόβλημα μπορεί να είναι πιο ποικιλόμορφο από αυτό. Οι αιτίες της ΣΔ μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Άγχος – Το άγχος – είτε αυτό προέρχεται από την εργασία, τις οικογενειακές υποχρεώσεις ή τις ανησυχίες για το μέλλον- μπορεί να έχει άμεσο αντίκτυπο στην ικανότητά σας να επιτύχετε και να διατηρήσετε στύση.
  • Ηλικία – Η ηλικία είναι σίγουρα ένας φυσικός παράγοντας που μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της ΣΔ. Όσο μεγαλώνετε, τόσο πιο πιθανό είναι να υποφέρετε από αυτήν.
  • Τραυματισμός – Πρόκειται για μια άλλη φυσική αιτία της ΣΔ. Πολλοί άνδρες που έχουν υποστεί τραυματισμό στη βουβωνική χώρα ή στην περιοχή των γεννητικών οργάνων τους λόγω εργατικού ατυχήματος ή αθλητισμού αναπτύσσουν στυτική δυσλειτουργία.
  • Κατάθλιψη – Η κατάθλιψη είναι γνωστό ότι προκαλεί απότομη μείωση του σεξουαλικού ενδιαφέροντος, η οποία προφανώς μπορεί να παρεμποδίσει σοβαρά την ικανότητά σας να αποκτήσετε στύση εξαρχής.
  • Κακή διατροφή – Τέλος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το φαγητό που τρώτε μπορεί να σας προδιαθέσει για την ανάπτυξη ΣΔ. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να τρώτε τις καλύτερες τροφές για τη στυτική δυσλειτουργία, τις οποίες θα συζητήσουμε σύντομα.

Ποια τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν στυτική δυσλειτουργία;

Έτσι, τώρα που γνωρίζουμε ότι η διατροφή σας μπορεί σίγουρα να ενισχύσει τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε ΣΔ. είναι σχεδόν εξίσου σημαντικό να γνωρίζετε ποιες τροφές μπορούν να προκαλέσουν στυτική δυσλειτουργία, όπως είναι να γνωρίζετε τις καλύτερες τροφές για τη στυτική δυσλειτουργία.

Υπάρχουν πράγματι τρόφιμα που θα πρέπει να προσπαθήσετε να αποφύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο αν θέλετε να αποφύγετε την ΣΔ. Ακολουθεί μια λίστα με τα κορυφαία τρόφιμα και ποτά που πρέπει να αποφεύγετε για να έχετε τις καλύτερες πιθανότητες να αποφύγετε τη στυτική δυσλειτουργία:

  • Αλκοόλ – Δεν χρειάζεστε καν ΣΔ για να περιορίσει το αλκοόλ την ικανότητά σας να επιτύχετε στύση. Παρόλα αυτά, η μακροχρόνια κατάχρηση αλκοόλ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης αυτής της κατάστασης και αν έχετε ήδη ΣΔ, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί σίγουρα να την επιδεινώσει.
  • Κόκκινα κρέατα – Ενώ μια υγιεινή διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει κόκκινο κρέας όπως το μοσχάρι, η υπερβολική κατανάλωση τέτοιων ειδών κρέατος έχει συνδεθεί με στυτική δυσλειτουργία. Βεβαιωθείτε ότι τουλάχιστον δεν τρώτε κόκκινο κρέας με κάθε γεύμα.
  • Ζαχαρούχα τρόφιμα και ποτά – Η ΣΔ μπορεί σίγουρα να προκληθεί από τη ροή του αίματος και τα ζαχαρούχα τρόφιμα και ποτά παρεμποδίζουν την κινητικότητα και την υγεία των αιμοσφαιρίων. Θα πρέπει να περιορίσετε την πρόσληψη ζαχαρούχων τροφίμων (γλυκά, καραμέλες κ.λπ.) και ποτών (σόδα, χυμοί κ.λπ.) όσο το δυνατόν περισσότερο και να επικεντρωθείτε περισσότερο στις τροφές για τη στυτική δυσλειτουργία.

Τι είδους τρόφιμα μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή της στυτικής δυσλειτουργίας;

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές τροφές που μπορείτε να φάτε για να σας βοηθήσουν να αποφύγετε τη στυτική δυσλειτουργία. Ο κατάλογος με τις καλύτερες τροφές για τη στυτική δυσλειτουργία είναι αρκετά μεγάλος, οπότε ας ξεκινήσουμε

  • Πικάντικα τρόφιμα – Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε καψαϊκίνη (τσίλι, πιπεριές, καυτερές σάλτσες κ.λπ.) φαίνεται να επηρεάζουν την παραγωγή τεστοστερόνης, η οποία είναι ένας από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ΣΔ. Ως εκ τούτου, τα πικάντικα τρόφιμα με καψαϊκίνη θεωρούνται τα καλύτερα τρόφιμα για τους άνδρες.
  • Πράσινο τσάι – Το πράσινο τσάι περιέχει ένα είδος αντιοξειδωτικού που είναι γνωστό ως κατεχίνες. Οι κατεχίνες μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του μεταβολισμού και να προωθήσουν τη ροή του αίματος στα άκρα του σώματός σας.
  • Ξηροί καρποί με ψευδάργυρο – Οι ξηροί καρποί πλούσιοι σε ψευδάργυρο, όπως τα κουκουνάρια, είναι ένα άλλο είδος καλύτερης τροφής για τους άνδρες. Σε μια μελέτη σε ζώα, φάνηκε ότι οι αρουραίοι που έλαβαν συμπλήρωμα ψευδαργύρου παρουσίασαν ισχυρότερη σεξουαλική ορμή και καλύτερη λειτουργία των αναπαραγωγικών οργάνων.
  • Κρασί – Τα οφέλη του κρασιού για τη στυτική δυσλειτουργία έχουν να κάνουν σε μεγάλο βαθμό με την υψηλή περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτικά. Το κρασί βοηθά στην παραγωγή νιτρικού οξειδίου, το οποίο με τη σειρά του βοηθά τη ροή του αίματος στο πέος και σε άλλα άκρα.
  • Σολομός – Ο σολομός μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη απελευθέρωση ντοπαμίνης στον εγκέφαλο. Και σε μια υψηλής ποιότητας κλινική μελέτη, αποδείχθηκε ότι η ντοπαμίνη δρα ως αγγειοδιασταλτικό – μια ουσία που διευρύνει τα αιμοφόρα αγγεία και τα βοηθά να ρέουν καλύτερα.
  • Μπανάνες – Είναι ευρέως γνωστό ότι οι μπανάνες αποτελούν πλούσια πηγή καλίου. Αλλά αυτό που πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν είναι ότι το κάλιο είναι πολύ ευεργετικό για τη ροή του αίματος – ένας φυσικός παράγοντας της στυτικής δυσλειτουργίας.
  • Κοτόπουλο – Το κοτόπουλο, ιδίως το στήθος κοτόπουλου, είναι πλούσιο σε αργινίνη. Η αργινίνη είναι ένα φυσικό ένζυμο που διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, επιτρέποντάς τους να ταξιδεύουν ελεύθερα σε όλο το κυκλοφορικό σύστημα. Αυτό καθιστά το κοτόπουλο την καλύτερη τροφή για τους άνδρες.
  • Σέλινο – Το σέλινο είναι μία από τις καλύτερες τροφές για την αποφυγή της στυτικής δυσλειτουργίας, όχι για τυχόν σωματικές επιπτώσεις αλλά για φυσιολογικά οφέλη. Το σέλινο περιέχει ανδροστερόνη, η οποία δρα ως φερομόνη και ανδρικό αφροδισιακό.
  • Αυγά – Το μονοξείδιο του αζώτου, όπως αναφέρθηκε λίγο νωρίτερα, είναι ένα ισχυρό συστατικό για τη βελτίωση της ροής του αίματος και της στυτικής υγείας. Τα αυγά είναι πλούσια σε χολίνη, η οποία είναι μια γνωστή πρόδρομη ουσία για το νιτρικό οξείδιο.
  • Γαλοπούλα – Το στήθος της γαλοπούλας ειδικότερα, είναι ακόμη πιο πλούσιο σε αργινίνη από το κοτόπουλο.
  • Μύδια – Ορισμένα μέταλλα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ροή του αίματος. Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν το μαγνήσιο και τον σίδηρο. Ένα από τα πιο πλούσια σε σίδηρο και μαγνήσιο οστρακοειδή που υπάρχουν είναι τα μύδια.
  • Στρείδια – Μιλώντας για οστρακοειδή, ίσως έχετε ακούσει ότι τα στρείδια είναι ένα φυσικό αφροδισιακό, και αυτό είναι 100% αλήθεια. Επειδή έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο, ένα μέταλλο που σχετίζεται με την παραγωγή τεστοστερόνης, τα στρείδια μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της λίμπιντο και στη βελτίωση των φυσικών παραγόντων που επηρεάζουν την ΣΔ.
  • Δαμιανά – Πρόκειται για ένα φυτικό εκχύλισμα που έχει χρησιμοποιηθεί στα παραδοσιακά φάρμακα για να βοηθήσει στη θεραπεία της χαμηλής λίμπιντο. Αλλά πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι το φύλλο damiana μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση του αισθήματος χαλάρωσης, το οποίο μπορεί να διευκολύνει τους άνδρες να επιτύχουν στύση.
  • Σκόρδο – Πρόσφατες μελέτες φαίνεται να δείχνουν ότι το σκόρδο μπορεί να βοηθήσει στην αναστολή της συσσώρευσης νανοπλάκας στην κυκλοφορία του αίματος- επιτρέποντας στο αίμα να ρέει πιο ελεύθερα στα άκρα, συμπεριλαμβανομένου του πέους.
  • Μπρόκολο – Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε ινδόλες, που επηρεάζουν το ορμονικό προφίλ των ανδρών. Τα οιστρογόνα αυξάνονται στους άνδρες καθώς μεγαλώνουν, αλλά οι ινδόλες συμβάλλουν στη μείωση της παραγωγής οιστρογόνων και βοηθούν στην εξισορρόπηση των επιπέδων τεστοστερόνης.
  • Αβοκάντο – Τα αβοκάντο, όπως και οι μπανάνες, είναι πλούσια πηγή καλίου, ενός μετάλλου που έχει θετική επίδραση στη ροή του αίματος. Αποτελούν επίσης καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, τα οποία προάγουν την καλή καρδιαγγειακή υγεία.
  • Καφές – Η έρευνα φαίνεται να υποδηλώνει ότι ο καφές μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της ΕΔ απελευθερώνοντας καφεΐνη στο σώμα. Η καφεΐνη, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να προωθήσει τη ροή του αίματος, γι’ αυτό και πολλοί πιστεύουν ότι είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για την αποφυγή της στυτικής δυσλειτουργίας.
  • Καρπούζι – Το καρπούζι είναι μια πλούσια πηγή του αμινοξέος L-κιτρουλίνη. Η L-κιτρουλίνη είναι πρόδρομος της L-αργινίνης, η οποία δρα ως αγγειοδιασταλτικό στην κυκλοφορία του αίματος.
  • Τζίντζερ – Το τζίντζερ είναι μια από τις καλύτερες τροφές για τους άνδρες, επειδή έχει οφέλη για την καρδιαγγειακή υγεία. Η καρδιαγγειακή υγεία σχετίζεται άμεσα με τη ροή του αίματος, οπότε το τζίντζερ μπορεί να υποστηρίξει την υγιή κυκλοφορία σε όλο το σώμα.
  • Κακάο – Το κακάο και η μαύρη σοκολάτα είναι μια άλλη καλύτερη τροφή για τους άνδρες, επειδή φαίνεται να έχουν άμεση επίδραση στο στρες και στα επίπεδα σεροτονίνης. Τα υψηλά επίπεδα σεροτονίνης συνδέονται με χαμηλό στρες και το στρες μπορεί να έχει άμεση επίδραση στην ικανότητά σας να επιτύχετε στύση.

Ανακεφαλαίωση

Η αποφυγή της ΣΔ είναι δύσκολη, αλλά δεν είναι αδύνατη. Αν και πολλοί παράγοντες μπορούν να οδηγήσουν στην ανάπτυξή της, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να την αποτρέψετε.

Η απομάκρυνση από τις τροφές που μπορεί να σας θέσουν σε κίνδυνο ανάπτυξης ΣΔ, η διατήρηση καλής καρδιαγγειακής υγείας, ο περιορισμός του στρες και η κατανάλωση τροφών φιλικών προς τη στύση, όπως αυτές που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι όλοι σπουδαίοι τρόποι για να παραμείνετε σεξουαλικά υγιείς.

ΦΥΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΔ

Μενού