Μικροπενία

Μικροπενία : Είναι δυνατή η επιμήκυνση χωρίς χειρουργείο;

H Μικροπενία είναι ένας ιατρικός όρος για ένα πολύ μικρό πέος, που συνήθως διαγιγνώσκεται κατά τη γέννηση ενός αγοριού. Όταν οι γιατροί λένε ότι έχουμε περίπτωση μικροπενίας εννοούν πως το μέγεθος του πέους είναι πολύ κάτω από το φυσιολογικό εύρος μεγέθους για ένα βρέφος. Εκτός όμως από το μικρό μέγεθος, συμπεριλαμβανομένης της δομής, της εμφάνισης και της λειτουργίας, ένα πέος με μικροπενία είναι όπως κάθε άλλο υγιές πέος.

Εκτός από τις διαφημίσεις που μπορεί κανείς να βρει σχεδόν σε όλες τις ιστοσελίδες ενηλίκων, το θέμα της επιμήκυνσης του πέους απασχολεί πολλά περιοδικά γενικής ή και εμπορικής χρήσης. Είναι, στην πραγματικότητα, ένα θέμα που γίνεται πρωτοσέλιδο, επειδή οι σύγχρονοι άνδρες θέλουν να πιστεύουν ότι όσο μεγαλύτερο είναι το μέγεθος, τόσο πιο πολύ θα είναι ευχαριστημένη η σύντροφός τους.

Αυτό δεν είναι απολύτως αληθές και έχει αποδειχθεί από ορισμένες μελέτες που διεξήχθησαν με τη μορφή συνεντεύξεων με γυναίκες οι οποίες απάντησαν ότι ένα πέος μικρό μικρό σε μήκος με μεγάλη περιφέρεια είναι προτιμότερο από ένα δυσανάλογα μακρύ.

Αυτή η προτίμηση αποδεικνύεται επίσης από το γεγονός ότι για να διεγερθεί η γυναικεία ευχαρίστηση, είναι προτιμότερο να είναι σε θέση να αγγίξει τις ερωτογενείς ζώνες παρά να εξερευνήσει ανεξερεύνητες περιοχές με ένα μακρύ πέος. Ωστόσο, υπάρχουν και άνδρες με μη ικανοποιητικό μήκος πέους, με συνέπεια να περιορίζεται και η περίμετρος του πέους τους. Για να βοηθήσουν αυτούς τους άνδρες υπάρχουν κάποιοι πρωτοπόροι που έχουν ερευνήσει, αναπτύξει και δοκιμάσει συνεκτικές φυσικές τεχνικές για να απαντήσουν στο κλασικό ερώτημα “πώς να επιμηκύνουμε το πέος ενός ατόμου;”.

Στην πραγματικότητα, οι πρωτοπόροι αυτοί αναζητούσαν και στο τέλος βρήκαν τρόπους για να βελτιώσουν τη ροή του αίματος προς το πέος για να τονωθεί η ανδρική σεξουαλικότητα, να ενισχύσουν τους πυελικούς μύες και, γενικότερα να αυξήσουν την σεξουαλική υγεία. Είδαν ότι αυτό που έκαναν λειτουργούσε στους άνδρες που το δοκίμασαν, υπήρξαν επίσης βελτιώσεις όσον αφορά τη στυτική δυσλειτουργία και πολλά άλλα.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, παρατήρησαν ότι με αυτές τις τεχνικές το πέος μπορούσε να επιμηκυνθεί, να διευρυνθεί και να διορθωθεί οποιαδήποτε καμπυλότητα. Σήμερα, οι τεχνικές αυτές αναπτύσσονται κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου χιλιάδες άνθρωποι μοιράζονται τις θετικές τους εμπειρίες σε φόρουμ και ιστότοπους.

Πριν εξηγήσουμε σε τι συνίστανται αυτές οι φυσικές τεχνικές, είναι απαραίτητο να ορίσουμε την έννοια των πρωτοπόρων που προαναφέρθηκε. Γιατί ως πρωτοπόροι ορίζονται οι άνθρωποι που ξεκίνησαν να βρίσκουν λύσεις στο ζήτημα της διεύρυνσης του πέους;

Επειδή η ιατρική σήμερα δεν αναγνωρίζει πλήρως τον τρόπο των χειρονακτικών ασκήσεων, που είναι ουσιαστικά οι τεχνικές για τις οποίες μιλάμε σε αυτό το άρθρο, αλλά προτιμά να μελετά μεθόδους διεύρυνσης του πέους μέσω χειρουργικών επεμβάσεων ή αναπτύσσει όργανα που δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να αναπαράγουν την κίνηση των χειρονακτικών ασκήσεων, περνώντας τα ως μεγάλες ιατρικές επαναστάσεις.

Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους

Οι ασκήσεις, που αναφέρθηκαν παραπάνω, έχουν ένα όνομα και μια διαδικασία. Όπως έχει ήδη αναφερθεί, αναπτύχθηκαν κυρίως για άλλους σκοπούς, όπως η επίλυση της ακράτειας ούρων. Ως εκ τούτου, ο Arnold Kegel, ένας Αμερικανός γυναικολόγος, εφηύρε τις ασκήσεις Kegel. Οι ασκήσεις αυτές ενισχύουν κυρίως τους πυελικούς μύες . Για να διαπιστώσετε ποιοι είναι αυτοί οι μύες, ενώ ουρείτε, προσπαθήστε να σταματήσετε την ούρηση, ακόμη και αν έχετε ακόμη ούρηση. Αν το παρατηρήσετε αυτό, θα αισθανθείτε ότι κάτι κινείται ανάμεσα στο όσχεο και τον πρωκτό σας. Πρόκειται για τους προαναφερθέντες μύες που εργάζονται για να σταματήσουν τη ροή των ούρων.

Γιατί είναι σημαντικοί αυτοί οι μυς; Επειδή μερικές φορές μπορείτε να βρείτε άνδρες με αυτούς τους μυς αδύναμους και ανίκανους να διατηρήσουν μια στύση για περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα. Οι ασκήσεις Kegel εφευρέθηκαν ακριβώς για να ενισχύσουν αυτούς τους μυς και να αποφέρουν πολλά οφέλη, ένα τυχαίο εκτός από αυτά που ήδη αναφέρθηκαν είναι και η υγεία στον προστάτη. Πώς; Με την κίνηση, οι μύες του πυελικού εδάφους διεγείρουν έμμεσα τον προστάτη. Αυτό διατηρεί το όργανο αυτό υγιές.

Υπάρχει όμως κάτι περισσότερο από το Kegel. Το Kegel είναι μια μακροκατηγορία ασκήσεων διεύρυνσης πέους, αλλά υπάρχουν και άλλες δύο μακροκατηγορίες: το Jelqing και το Stretching.

Η πρώτη μεγάλη διαφορά μεταξύ των τριών είναι ότι οι δύο τελευταίες είναι χειροκίνητες, ενώ οι ασκήσεις Kegel γίνονται μέσω του μυαλού. Με την έννοια ότι ο μόνος τρόπος για να κινήσετε αυτούς τους μύες είναι να χρησιμοποιήσετε το μυαλό σας (αλλά μην ανησυχείτε, το κάνετε ήδη αυτό. Για παράδειγμα, για να σταματήσετε να ουρείτε).

Άλλες διαφορές είναι μεταξύ Stretching και Jelqing. Το τέντωμα είναι μια άσκηση που κυριολεκτικά τεντώνει το πέος, οπότε έχει τη λειτουργία της επιμήκυνσής του, ενώ το Jelqing τείνει να βελτιώσει τη ροή του αίματος στο πέος επηρεάζοντας τη σκληρότητα και την περίμετρο.

Όπως γράφτηκε προηγουμένως, η επιστήμη τείνει να αγνοεί αυτές τις ασκήσεις, αλλά στη συνέχεια κατασκευάζει συσκευές επιμήκυνσης πέους που βασίζουν τη λειτουργία τους σε αυτές. Επιπλέον, ορισμένες από αυτές είναι επικίνδυνες, σε αντίθεση με τις ασκήσεις.

Τελικά, για να απαντήσω στο ερώτημα που τέθηκε στον τίτλο, ναι, είναι δυνατόν.

Μενού