Ρουτίνα Προπόνησης Αρχαρίων

Ρουτίνα Προπόνησης Αρχαρίων

Η παρακάτω ρουτίνα προπόνησης αρχαρίων έχει αναπαραχθεί με την ευγενική άδεια από τον οδηγό άσκησης NaturPenis  – μια ιδιαίτερα έγκυρη πηγή πληροφοριών για το θέμα και ένας οδηγός που θα πρέπει να εξετάσετε αν αποφασίσετε να συνεχίσετε με αυτό το είδος ασκήσεων πέους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη ρουτίνα – τη βασική ρουτίνα αρχαρίων – σε συνδυασμό με τις ασκήσεις που έχετε μάθει σε αυτή την ιστοσελίδα.

Η ασκήσεις και η ρουτίνα προπόνησης που παρέχονται εδώ δωρεάν θα σας δώσουν ένα ισχυρό θεμέλιο για την οικοδόμηση της προόδου σας και μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να ξεκινήσετε την προσπάθειά σας. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι θα σας βοηθήσουν να εξοικειωθείτε με τα βασικά γνωρίσματα της φυσικής μεγέθυνσης πέους – έτσι ώστε να μην κατακλυστείτε με πληροφορίες στη συνέχεια. Μόλις μάθετε τις τεχνικές, θα πρέπει να προσπαθήσετε να περάσετε σε πιο προχωρημένες ασκήσεις και ρουτίνες. Με αυτόν τον τρόπο, θα αυξήσετε σταδιακά την ένταση των προπονήσεών σας, η οποία είναι μια σημαντική πτυχή της διατήρησης σταθερής ανάπτυξης.

Για να πάτε τα οφέλη σας στο επόμενο επίπεδο, η χρήση ενός πιο εμπεριστατωμένου οδηγού θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε όχι μόνο την πρόοδό σας, αλλά θα βοηθήσει επίσης να διασφαλίσετε ότι οι προπονήσεις σας είναι όσο το δυνατόν πιο χρονικά αποτελεσματικές – ο οδηγός NaturPenis  για παράδειγμα, έχει τελειοποιηθεί με τα χρόνια, παρέχοντας αποδοτικές προπονήσεις που μπορούν να εκτελεστούν μέσα σε μόλις 8 – 10 λεπτά ανά ημέρα.

Για ευκολία αναφοράς, έχω συμπεριλάβει σε μία σελίδα όλες τις ασκήσεις που έχετε μάθει σε αυτήν την ιστοσελίδα. Εάν χρειαστείτε μια γρήγορη υπενθύμιση για το πώς να εκτελέσετε οποιαδήποτε από τις ασκήσεις που περιλαμβάνονται στην Βασική Προπόνηση Αρχαρίων, απλά κάντε κλικ στο όνομα οποιασδήποτε από τις ασκήσεις του παρακάτω πίνακα. Η παρακάτω ρουτίνα απαιτεί περίπου 20 λεπτά για να ολοκληρωθεί – προσπαθήστε να την εκτελείτε 5 ημέρες την εβδομάδα. Μια-δυο μέρες ανάπαυσης στο τέλος κάθε εβδομάδας είναι ουσιαστικής σημασίας για την αποκατάσταση – γι’ αυτό μην το παρακάνετε!

Βασική Προπόνηση Αρχαρίων

Όνομα ΆσκησηςΛεπτά / ΕπαναλήψειςΣτοχευμένες Περιοχές
Προθέρμανση2 ΛεπτάΡοή αίματος
Βασική Διάταση4 x 15 δευτερόλεπτα ανά κατεύθυνσηΜήκος πέους
Βασικό Jelq3 ΛεπτάΜήκος και περίμετρος πέους
Οριζόντια Κίνηση2 ΛεπτάΠερίμετρος πέους
Βασική Σύσφιξη PC50 ΕπαναλήψειςΣυνολική υγεία πέους
Αποθεραπεία2 ΛεπτάΡοή αίματος

Δωρεάν Ασκήσεις

Δωρεάν Ασκήσεις
Άσκηση Προθέρμανσης
Ασκήσεις Διατάσεων Πέους
Βασική Άσκηση Διατάσεως
Άσκηση Jelq
Βασικό Jelq
Άσκηση Οριζόντιας Κίνησης
Ασκήσεις του Μυ PC
Δωρεάν Ασκήσεις με Λίγα Λόγια
Ρουτίνα Προπόνησης Αρχαρίων