‘Ασκηση Jelq

Εισαγωγή στην Άσκηση Jelq

Πιθανόν να έχετε ακούσει για το Jelq – είναι μια πολύ γνωστή και δημοφιλής άσκηση μεγέθυνσης πέους. Είναι μια από εκείνες τις «μυστικές αρχαίες αραβικές» ασκήσεις για τις οποίες σίγουρα διαβάσει πολλά.

Η ιστορίες λένε ότι η γνώση της Jelq γεννήθηκε στον αρχαίο Σουδανικό Αραβικό πολιτισμό, περνώντας από πατέρα σε γιο και από γενιά σε γενιά. Φαίνεται ότι οι αρχαίοι Άραβες ήταν τόσο απασχολημένοι με το μέγεθος του πέους τους όσο είμαστε κι εμείς σήμερα. Περίεργο πώς μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ, έτσι;

Φυσικά, η Jelq σίγουρα δεν είναι πλέον μυστικό και κατά πάσα πιθανότητα δεν ήταν και τόσο αρχαία εξαρχής. Λόγω όμως της σχεδόν μυθικής φημολογίας που την περιβάλλει, πολλές ιστοσελίδες προωθούν αυτήν την άσκηση σε αρχάριους σαν πανάκεια μεταξύ των ασκήσεων μεγέθυνσης πέους – ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι.

Η βασική άσκηση Jelq που αναλύεται λεπτομερώς στην επόμενη σελίδα είναι σίγουρα μια καλή άσκηση για αρχάριους που θα σας βάλει στο σωστό δρόμο για την βελτίωση του πάχους του πέους σας. Ωστόσο, υπάρχει μια σειρά από υψηλής έντασης, προηγμένες παραλλαγές αυτής της άσκησης που είναι πολύ πιο δυνατές. Προκειμένου να σημειώσετε βιώσιμη πρόοδο, θα πρέπει να ενσωματώσετε σταδιακά τις εν λόγω παραλλαγές (καθώς και άλλες ασκήσεις διεύρυνσης περιμέτρου υψηλής έντασης) στη ρουτίνα σας, κατά τη διάρκεια των επόμενων εβδομάδων.

Για λόγους ασφαλείας οι πιο προχωρημένες τεχνικές Jelqing δεν αναφέρονται σε αυτόν τον οδηγό αρχαρίων. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές, θα πρέπει να συμβουλευτείτε ένα επαγγελματικά σχεδιασμένο πρόγραμμα άσκησης πέους το οποίο θα παρέχει υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό υλικό, συμπεριλαμβανομένων παρουσιάσεων βίντεο με ταυτόχρονη καθοδήγηση. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι όχι μόνο γνωρίζετε πώς να τις εκτελέσετε σωστά και με ασφάλεια, αλλά θα γνωρίζετε επίσης πότε να τις χρησιμοποιείτε για να επιτύχετε το μέγιστο αποτέλεσμα.

Η Αρχή της Άσκησης Jelq

Οι ασκήσεις Jelqing ανήκουν στις ομάδες των τεχνικών που προωθούν σταθερές αυξήσεις στην περίμετρο του πέους τεντώνοντας το σκληρό περίβλημα του ιστού που περιβάλλει τους στυτικούς θαλάμους εντός του πέους. Αυτό το σταδιακό τέντωμα του σκληρού περιβλήματος (που ονομάζεται ινώδης χιτώνας) επιτρέπει στον υποκείμενο στυτικό ιστό να διαστέλλεται περαιτέρω προς τα έξω κατά τη διάρκεια της στύσης – αυξάνοντας ορατά την περίμετρο κατά τη διάρκεια μερικών μηνών.

Οι μηχανική θεωρία της Jelq είναι αρκετά απλή: Η άσκηση εξαναγκάζει αίμα με όγκο υψηλότερο του φυσιολογικού να εισέλθει στον στυτικό ιστό, πράγμα που προσδίδει επιπλέον πίεση στον περιβάλλοντα μανδύα του ιστού.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Urology το 2000 από το Albert Einstein College of Medicine στη Νέα Υόρκη, επισημαίνει τον τρόπο με τον οποίο ο ινώδης χιτώνας μπορεί να είναι επιρρεπής σε τέντωμα. Στην μελέτη, οι γιατροί παρουσιάζουν την περίπτωση ενός ασθενή που εισήχθη στο νοσοκομείο πάσχοντας από έντονο Πριαπισμό (παρατεταμένες, ακούσιες στύσεις που μπορεί να διαρκέσουν για αρκετές ώρες) και ο οποίος παρουσίασε «σημαντική … μόνιμη μεγέθυνση του πέους του».

Οι γιατροί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μεγαλοφαλλία (το μέγεθος του πέους) του ασθενούς πιθανόν να προκλήθηκε από «μόνιμο τέντωμα του ινώδη χιτώνα, λόγω σοβαρής διόγκωσης [αίματος]». Δήλωσαν επίσης ότι, εκτός από το σημαντικά μεγεθυμένο πέος του ασθενούς, η επίδραση αυτή στο χιτώνα δεν είχε αρνητικές επιπτώσεις στη σεξουαλική λειτουργία.

Ο πριαπισμός, ωστόσο, είναι μια επώδυνη κατάσταση που εγώ δε θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε να μιμηθείτε με κανέναν τρόπο – στην παραπάνω περίπτωση ο πριαπισμός του ασθενούς προκλήθηκε από μια σοβαρή γενετική διαταραχή του αίματος που ονομάζεται δρεπανοκυτταρική αναιμία.

Ωστόσο, η Jelq και οι παρόμοιες ασκήσεις χρησιμοποιούν την ίδια φυσιολογική διαδικασία με τον πριαπισμό, διογκώνοντας το πέος με αίμα για να τεντώσουν τον ινώδη χιτώνα, αλλά με έναν απόλυτα ασφαλή και ελεγχόμενο τρόπο.

Μάθετε την τρίτη άσκηση – Το Βασικό Jelq.

Δωρεάν Ασκήσεις

Δωρεάν Ασκήσεις
Άσκηση Προθέρμανσης
Ασκήσεις Διατάσεων Πέους
Βασική Άσκηση Διατάσεως
Άσκηση Jelq
Βασικό Jelq
Άσκηση Οριζόντιας Κίνησης
Ασκήσεις του Μυ PC
Δωρεάν Ασκήσεις με Λίγα Λόγια
Ρουτίνα Προπόνησης Αρχαρίων

Συμβουλή: Αν και ένα μακρύτερο πέος μπορεί να είναι οπτικά διεγερτικό, η περίμετρος του πέους είναι πολύ πιο σημαντική όταν πρόκειται για τη σεξουαλική ικανοποίηση ενός (θηλυκού τουλάχιστον γένους) σεξουαλικού συντρόφου.

Παρόλο που σημαντικές αυξήσεις μήκους μπορεί να πραγματοποιηθούν με τη χρήση μιας συσκευής επιμήκυνσης πέους, μόνο οι ασκήσεις πέους παρέχουν ένα φυσικό τρόπο για να αυξήσετε σημαντικά και την περίμετρο του πέους σας.

Έτσι, αν η περίμετρο σας είναι μικρότερη από το μέσο όρο των 5 ιντσών (μετρούμενες πλήρως γύρω από το πέος σας) θα πρέπει να αφιερώσετε την ίδια προσπάθεια στις ασκήσεις τόσο για την ανάπτυξη της περιμέτρου όπως όσο και για το μήκος του πέους.

Σας συστήνω να ρίξετε μια ματιά σε μερικά συγκεκριμένα προγράμματα άσκησης πέους (διαβάστε αξιολογήσεις) που παρέχουν εξαιρετικά στοχευμένες, υψηλής έντασης ασκήσεις περιμέτρου.